Translate

Ciasto Marchewkowe a'la Beertka






Co potrzebujemy ? :

* 300 g marchewki
* 100g orzechów ( ja użyłam nerkowca )
* 200 g mąki ( ja użyłam 150 g mąki pełnoziarnistej j i 50g mąki pszennej typ 2000 )
* 4 jajka
* łyżka proszku do pieczenia
* Łyżka sody
* łyżka nasion chia i siemia lnianego ( nie jest to obowiązkowe )
* 250 ml oleju ( olej dowolny ja użyłam oleju z orzechów włoskich )
*50 g wiórków kokosowych
* 100 g cukru ( ja nie użyłam cukru , dodałam 50 g ksylitolu i dwie łyżki stevi )


Przygotowanie :

Oddzielamy żółtka od białek i ubijamy białka i żółtka , następnie do białek dodajemy jakiś słodzik ja dodałam ksylitol i stevię.
Do białka dodajemy rozbite żółtka i bardzo powoli dodajemy olej ciągle mieszając .
 Następnie do naszej masy dodajemy zmiksowaną lub startą na drobno marchewkę , wiórki kokosowe , orzechy , nasiona chia i siemię lniane . Mieszamy .
Najgorsze za nami :)

Tutaj możemy już włączyć i rozgrzać piekarnik na 150 stopni .

Teraz dodajemy suche produkty takie jak przesiana przez sito mąka , proszek do pieczenia , sodę , mieszamy .

Masę wykładamy na blaszkę o średnicy 40 cm .

Pieczemy na 150 stopni przez 60 minut .


Górę posmarowałam masłem orzechowym .


Wartość Energetyczna :

Ciasto kroimy na 12 kawałków .
Jeden kawałek ma 350 kalorii .

Węglowodany : 20 g
Tłuszcze : 27,5 g
Białko : 5,5 g
błonnik : 2,75 g





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę nie spamować !